قطعا تمیزی و نظافت یکی از مهمترین معیارهای مهمانان جهت انتخاب و اقامت در یک هتل می باشد. وجود آفات و حشرات می تواند اثرات سوئی بر شهرت هتل شما داشته باشد و به سرعت بر میزان اعتبار و درآمد هتل تاثیر بگذارد. بنابراین برنامه های پیشگیری از آفات با سمپاشی هتل یکی از موضوعات مهمی است که بایستی صاحبان هتل ها در نظر گرفته و اجرا کنند.

یک شرکت سمپاشی هتل کاربلد و مجرب از ضرورت مدیریت پیشگیرانه آفات آگاه است و می داند که برای اطمینان از یک محیط عاری از آفات در تمام نقاط هتل شما، چه نوع اقدامات کنترلی مختلف نیاز است.

سمپاشی فضاهای آشپزخانه و غذاخوری:

آشپزخانه های هتل  و رستوران ها اغلب در معرض خطر آلودگی به آفات هستند. این بخش های هتل پیوسته توسط بازرسان بهداشت مورد بازرسی قرار می گیرد و نیازمند برنامه های پیشگیرانه جدی در رابطه با مدیریت آفات به خصوص مگس، جوندگانی مثل موش و سوسک ها هستند. سمپاشی اتاق ها و سوئیت های مهمان نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

سمپاشی هتل

سمپاشی هتل

شرکت سمپاشی هتل ریزه کار

در فصل تابستان و با نزدیک شدن به هوای گرم، هتل ها و مراکزی از این قبیل روشهای نگهداری منحصر به فرد خود را دارند. می توان گفت که بدون شک یکی از مهمترین راهکارها سمپاشی هتل است. از آنجایی که یکی از ضروریاتی است که از شهرت و اعتبار هتل ها محافظت می کند، لازم است اقدامات پیشگیرانه در برابر شرایط احتمالی انجام شود. منطقی تر است که این کار را در شرایط عادی یا به عبارتی با مشاهده ی اولین سوسک و حشره یا هر موجود دیگری انجام دهید، زیرا ممکن است با سهل انگاری و پشت گوش انداختن این مسئله، یک آن به خود بیایید و ببینید که همه جای هتل پر از سوسک و حشرات دیگر شده و تراکم آن ها سریعا افزایش یافته است. شرکت سمپاشی هتل ریزه کار که در این مرحله وارد عمل می شوند، با برخورداری از خدمات بسیار ویژه­ ی خود می توانند با انواع آفات به خصوص آفاتی که ممکن است در بخش های غذایی رخ دهد مقابله می کنند. سمپاشی هتل بایستی به منظور جلوگیری از رشد و تکثیر حشراتی که با گرم شدن هوا سر و کله شان پیدا می شود، انجام گردد.

شرکت سمپاشی هتل

شرکت سمپاشی هتل

اگر خدمات درخواستی خود را مشخص کنید، تیم حرفه ای خاصی توسط شرکت سمپاشی هتل اعزام می شوند تا تمام قسمت های هتل شما را بررسی کرده و میزان استفاده از سموم مناسب را تعیین کنند. هتل داران عزیز، شما قطعا باید به راه حل های عاقلانه و مورد اطمینان متوسل شوید نه اینکه با خرید محصولات عادی فروشگاهی مثل حشره کش و …، هم خود و هم کسب و کارتان را به خطر بیندازید. به خطر انداختن سلامتی پرسنل هتل و مهمانان در مواجهه با میکروب های احتمالی، رفتار ناشایستی بوده و برای آینده کسب و کار شما مشکل ساز است. لذا قطعا باید در اسرع وقت به منظور  سمپاشی هتل خود با شرکتی معتبر توافق کنید.

راهکار رهایی دائمی از شر حشرات در هتل ها

حشره کش ها و سمومی که توسط شرکت های سمپاشی هتل استفاده می شوند، راه حل هایی برای رهایی دائمی از شر آفات و حشرات هستند. شرکتی معتبر با هزینه سمپاشی هتل مقرون به صرفه، می تواند برنامه کنترل آفات را در هتل مورد نظر شما به نحوی پیاده سازی کند که برای همیشه از شر این موجودات خلاص شوید. این شرکت ها با حشره کش های مورد تایید سازمان بهداشت جهانی این کار را انجام می دهند.  مهندسان کشاورزی با تجربه و آگاه در شرکت های سمپاشی هتل کار می کنند. حشره کش های مورد استفاده توسط مهندسان کشاورزی کنترل و تحت نظارت و بررسی قرار می گیرند. شرکت سمپاشی هتل ۱۰۰٪ از بین بردن آفات را تضمین کرده و آفاتی از قبیل عقرب، ساس، سم رطوبت، سوسک، حلزون ، هزارپا ، کک و موش صحرایی را سمپاشی می کند.

راهکار رهایی دائمی از شر حشرات در هتل ها

راهکار رهایی دائمی از شر حشرات در هتل ها

موضوع کنترل آفات و جوندگان در مناطق اقامتی بسیار حائز اهمیت است. مراجعه و رفت و آمد مداوم مردم در مناطق اقامتی مانند هتل ها مسئله کاملا واضحی است، از این رو موضوع سمپاشی را برای مشاغلی که قصد دارند اقامتگاهی آرام و تمیز به مشتریان خود ارائه دهند، حساس تر می کند. کنترل آفات/ حشرات در اماکن اقامتی مثل هتل ها به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود. اولین مورد کنترل آفات در سالن غذاخوری یا رستوران و آشپزخانه هتل است. دوم مبارزه با حشرات است که در فضاهای عمومی تر مثل سالن یا لابی هتل می توان با آنها برخورد کرد و سوم اتاق مهمانان می باشد.

دلایل جمع شدن و تکثیر آفات و حشرات در بخش های مختلف هتل

وجود دائمی غذا، آب و درجه حرارت بالا در فضای آشپزخانه هتل ها باعث می شود که این مکان ویژگی جذابی برای آفات داشته باشد. از آنجایی که که فضای آشپزخانه جایی است که غذا در آن تولید و سرو می شود، روش سمپاشی باید متناسب با آن تعیین و اعمال شود. در این راستا، انتخاب شرکتهای سمپاشی دارای صلاحیت کاربرد سموم از سوی وزارت بهداشت با پرسنل مجهز و کاربلد بسیار مهم است. در غیر این صورت ، اقدامات بی اثر خواهد بود.

مسئله دوم سمپاشی عمومی است. برخی از گونه های آفات در چمدان های دستی و یا بر روی لباس انسان ها جا خوش می کنند و به این صورت به قسمت های مختلف هتل منتقل می شوند. گونه هایی که می توانند از این طریق منتقل شوند به خصوص سوسک های آلمانی و ساس هستند. تجربه ما در این زمینه و داده های علمی نشان می دهد که خدمات باید به صورت دوره ای در هتل ها و مناطق اقامتی مشابه، به ویژه مختص این دو گونه آفت ارائه شود. قطعا نتایج رضایت بخشی در هتل ها با تداوم خدمات ارائه شده و برنامه های کاربردی و حرفه ای سمپاشی هتل به دست می آید.

مبارزه با جوندگان در هتل ها

موضوع دیگر، کنترل جوندگان در فضاهای اقامتی به خصوص هتل هاست. همه آفات و جوندگان نه تنها زنجیره های بهداشتی محیط را بر هم می زنند، بلکه باعث از بین رفتن اعتبار محیطی که در آن هستند نیز می شوند. گونه های مختلفی از موش ها، به ویژه به دلیل بوی غذا و دسترسی آسان به غذا سر و کله شان در آشپزخانه هتل ها پیدا میشود. لذا اگر اقدامات لازم جهت سمپاشی و درزگیری تمام سوراخ ها و سایر برنامه های کاربردی اعمال نشود، این موجودات می توانند یک مشکل بسیار جدی برای هتل داران باشند.

هتل جایی است که مردم در آن با هم زندگی می کنند و فضای بسیار مناسبی برای رشد و تکثیر آفات و جوندگان مهیا می شود. قبل از اینکه هتل خود را سمپاشی کنید، هتل شما باید توسط مهندسان متخصص مورد بررسی قرار گیرد و در محل مشخص شود که کدام آفت کش باید در برابر کدام آفت استفاده شود.

بسیار سخت است که چنین فضاهای زندگی مشترک را همیشه بهداشتی نگه دارید. زیرا برای حشرات و جوندگان تامین نیازهای خود مانند غذا و مایعات در فضاهای زندگی مشترک مانند هتل ها بسیار آسان تر است. به همین دلیل ، میزان تولید مثل آفات در این مکان ها بسیار زیاد است.

همچنین از آنجایی که هتل ها جاهایی هستند که میزبان افراد از شهرها و کشورهای مختلف هستند، این مشکل می تواند بسیار خطرناک تر و حساس تر شود. لذا باید کار سمپاشی هتل توسط شرکت های حرفه ای انجام شود.

سمپاشی هتل

سمپاشی هتل

حشرات موذی که معمولا در هتل ها مزاحمت ایجاد می کنند

آنطور که مسلم است، همه ی انواع حشرات موذی ممکن است در هتل ها هویدا شوند. ولی اگر به صورت جزئی تر نگاه کنیم، اتاق های خواب در هتل ها که دارای رختخواب و تشک خواب و بالشت و پتو و مواردی از این قبیل می باشند می توانند دچار ساس رختخوابی شوند. حشره ای بسیار بی رحم که اثرات پایداری بر خود بر جای می گذارد. نیش این حشره می تواند باعث ایجاد گزیدگی در پوست و قرمز شدن آن شود. و نیز در صورت مشاهده در لوازم خواب ممکن است به اعماق آن رخنه کرده و منجر به تعویض آنان توسط هتلدار شود. از این رو انجام سمپاشی ساس به صورت دوره ای و به عنوان پیشگیری باعث می شود در مجموع شما دچار خسارت کمتر شوید.

در دیگر سو، سرویس های بهداشتی هتل ها مکان مناسبی برای سوسک فاضلابی می باشد. وجود سوسک در سرویس های بهداشتی باعث افت رتبه هتل از دید مشتریان شده و مسلما حس خوشایند استراحت در هتل را از مشتریان شما می گیرد. برای از بین بردن سوسک های فاضلابی می توانید از خدمات سمپاشی سوسک شرکت ریزه کار استفاده کنید. و حتی ما به شما توصیه می کنیم قبل از اینکه سرویس های بهداشتی شما دچار این حشره موذی شوند و برای پیشگیری از خدمات ما استفاده کنید. در اینصورت دیگر شما رنگ سوسک را در سرویس های بهداشتی هتل نمی بینید.

دیگر حشرات موذی که ممکن است در هتل پیدا شوند:

  • موش
  • مار
  • عقرب
  • کنه
  • شپش و …

در صورت مواجه با هر کدام از این حشرات سریعا با شرکت سمپاشی تخصصی ریزه کار تماس بگیرید. تا با کمک سمپاشان حرفه ای ما از شر آنها خلاص شوید.

 

حشرات و آفات در اتاق خواب ها

اگر مدیر هتل و اقامتگاه هستید ، هیچ چیز نگران کننده تر از این نیست که شهرت و اعتبار خود را به موجب حضور حشرات و آفات، در دید مهمانان از دست دهید. علاوه بر این اگر وضعیت را نادیده بگیرید و در دفاع از اعتبار خود اقدامی انجام ندهید، نه تنها با یک حشره بلکه با تعداد زیادی از آفات و موجودات ریز و درشت و زننده که در انتظار فرصتی برای نفوذ هستند، مواجه خواهید شد. علاوه بر سم پاشی فوری هتل ها، به عنوان شرکت کنترل آفات و بهداشت محیط، ما یک برنامه کنترل شده و دقیقی را اجرا می کنیم که خط دفاعی مناسبی را در هتل شما ایجاد می کند.

اول از همه باید بدانید، محتمل ترین بخش هایی که تحت تاثیر مشکل آفت قرار می گیرند و بایستی با برخی راهکارهای هوشمندانه و مناسب آنها را سم زدایی کنیم، آشپزخانه ، اتاق خواب و سطل زباله است.

ساس ها حشرات انگلی هستند که با خون زندگی می کنند. آنها در اتاق خواب ها و محیط گرم تخت ها رشد می کنند و تولید مثل می کنند. آنها ممکن است با هر مهمان جدیدی به اتاق منتقل شوند. جلوگیری از ورود مهمانان به اتاق خواب به دلیل اینکه ممکن است در لباس یا چمدان خود از این موجودات ریز و چندش آور، بسیار دشوار است. از طرفی با تعداد زیادی اتاق و تخت در فضای هتل، با سرعت بالایی تکثیر می یابند. از آنجایی که ساس ها در شب فعال هستند ، مشاهده آنها از نزدیک دشوار است. لذا می توانند خیلی مشکل ساز باشند.

اکثر هتل داران به منظور پیشگیری از هجوم ساس ها به خصوص در فصل تابستان، صدها بار در سال از  اقدامات پیشگیرانه یا سم پاشی برای هتل خود استفاده می کنند. تجربه ثابت کرده که این روش های پیشگیری در طول سالیان طولانی، می تواند خیال هتل داران را از مشکل نفوذ حشرات موذی و موش و سوسک و … راحت کند.

از بین بردن حشرات و آفات در سالن ها و اتاق خواب ها

از بین بردن حشرات و آفات در سالن ها و اتاق خواب ها

پیشگیری از نفوذ حشرات و آفات در آشپزخانه هتل

آشپزخانه محتمل ترین مکان برای یافتن حشرات و آفات در هتل شما است. حتی مورچه ها نیز دوست دارند در آشپزخانه هتل لانه کنند. در حالی که لانه را معمولا در زیر سنگها یا چوبهای پوسیده می توان پیدا کرد، اما شک نکنید که آشپزخانه شما محل تغذیه مناسبی برای آنهاست، زیرا در جستجوی غذا مسافتهای زیادی را طی کرده و به آنجا رسیده اند. در فصل تابستان، تلاش و تکاپوی مورچه ها در هوای گرم افزایش می یابد. یک روش خوب برای دور نگه داشتن ارتش مورچه ها از آشپزخانه هتل استفاده از آفت کش ها و طعمه های حشره کش است. طعمه به نوعی توسط مورچه های کارگر به لانه برده می شود و اگر به ملکه داده شود، به این معنی است که کل مستعمره می میرد.

حشرات پرنده نیز در تابستان بیشتر دیده می شوند. می توانید برای جلوگیری از ورود آنها به آشپزخانه اقداماتی انجام دهید. موانعی مانند توری ها بر روی درها و پنجره ها نصب کنید که از ورود حشرات پرنده جلوگیری کنند. همچنین بسیار مهم است که فاضلاب را تمیز نگه دارید زیرا یک محل بالقوه برای پرورش سوسک است. اما قطعا بهترین و تضمینی ترین راه، سمپاشی هتل به صورت کامل و آسوده کردن خیال خودتان و مهمانان تان از وجود این حشرات موذی است.

پیشگیری از نفوذ حشرات و آفات در آشپزخانه هتل

پیشگیری از نفوذ حشرات و آفات در آشپزخانه هتل

حشرات و آفات در ظروف و سطل های زباله

این آفات را می توان مضرترین و مقاوم ترین نوع آفات دانست که نیاز به اقدامات احتیاطی و کنترل دقیق دارند. نکته اول اینکه بسیار مهم است بررسی کنید که ظروف و سطل های زباله سالم هستند، محکم بسته شده اند و درب آنها چفت و محکم است. همچنین مطمئن شوید که هیچ غذایی در کنار سطل ها روی زمین پخش نشده باشد. اجازه جمع شدن آب راکد را ندهید، زیرا موش ها برای زنده ماندن به منبع آب نیاز دارند.

همچنین ایده خوبی است که بررسی کنید که هیچ شکافی در محیط برای ورود موش ها به ساختمان وجود ندارد. اگر موش ها هنوز به سطل زباله شما نزدیک می شوند، طعمه سمی راه خوبی برای مقابله با آنها است.

اگرچه مشاهدات برای همه این نکات انجام شده است، اما همکاری شما با یک شرکت سمپاشی هتل متخصص و مجرب، مبارزه با آفات را بسیار راحت می کند. شما می توانید در هر زمان با یکی از این شرکت ها تماس بگیرید و از پرسنل متخصص آنها با کلی تجربه در زمینه سمپاشی هتل و مبارزه با آفات، اطلاعات کسب کنید و کمک بگیرید.

هزینه سمپاشی هتل

سمپاشی باید به طور مرتب در هتل ها انجام شود. قطعا هیچکس تمایلی ندارند وقتی در هتل اقامت خود با حشرات و آفات روبرو می شود، دوباره به همان هتل بیاید یا آنجا را به کس دیگری نیز معرفی کند. لذا هتل دارانی که نمی خواهند در مقابل مهمانان خود شرمنده و خجالت زده شوند، قطعا باید به صورت دوره ای و تمام نقاط مختلف هتل خود را سمپاشی کنند.

هزینه سمپاشی هتل

هزینه سمپاشی هتل

قیمت سمپاشی هتل در مقایسه با ضرری که آفات و حشرات به کسب و کار هتل داران وارد میکنند، بسیار پایین است. قطعا مردم نمی خواهند در هتلی با جوندگان و حشرات همزیستی کنند!! از دست دادن مشتریان به معنای ضرر مالی است. دریافت خدمات سمپاشی هتل حرفه ای با قیمت مناسب، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. شایان ذکر است که مساحت فضا، نوع سم استفاده شده، نوع آفات موجود در هتل و فاصله مقصد از شرکت سمپاشی هتل از جمله عوامل تاثیرگذار بر هزینه سمپاشی هتل هستند.

نکته مهم دیگر اینکه سمپاشی هتل باید به گونه ای و در زمانی انجام شود که مزاحمتی برای مسافران یا مهمانان هتل ایجاد نکند. به ویژه مکان هایی که سرگرمی های شبانه در آنها انجام می شود باید در ساعاتی که مشتریان در خواب هستند، سمپاشی شود. بخش هایی نظیر رستوران و کافی شاپ نیز باید بعد از پایان زمان غذا سمپاشی شوند.

بهداشت اتاق های هتل بسیار حائز اهمیت است. افرادی از شهرها و کشورهای مختلف دنیا ممکن است با خود حشرات مختلفی را به همراه داشته باشند. علاوه بر این، حشرات ممکن است با مواد غذایی اولیه وارد هتل ها شوند و به سرعت تکثیر یابند. در این راستا، سمپاشی هتل ها مسئله فوق  العاده مهمی است.

جمع بندی

اگر افرادی که برای اقامت در هتل می آیند با حشرات روبرو شوند، برای اعتبار هتل خوب نخواهد بود. لذا هتل ها باید مرتبا سمپاشی شوند تا همواره عاری از هر گونه آفات و موش و سوسک باشند.

برای جلب رضایت مشتریان، ضدعفونی کردن هتل بسیار مهم است. سمپاشی بدون بو یکی از بهترین گزینه ها برای تمیزی و ضدعفونی کردن هتل هاست.

تاکید کردیم که اتاق های هتل، میزبان افراد گوناگونی از ملیت های مختلف هستند. بنابراین، حشرات گوناگونی ممکن است از نقاط مختلف جهان به هتل شما راه یابند. بر این اساس ، اتاق های هتل باید دائماً تمیز و ضدعفونی شوند. علاوه بر نظافت، سمپاشی هتل نیز باید به صورت دوره ای انجام شود. در صورت وجود اولین شکایت از حضور حشرات در اتاقی، باید در اسرع وقت قبل از گسترش آن به سایر اتاقها رسیدگی شود و سمپاشی انجام پذیرد. زیرا حشرات می توانند به راحتی و با سرعت نور در هتل پخش شوند. هتل ها باید مرتب تمیز و سم پاشی شوند. توجه بیشتر به این وضعیت، به خصوص در هتل هایی که اطرافشان کوه و جنگل است بسیار حائز اهمیت می باشد.

اولین معیار ما برای خدمات سمپاشی هتل، استفاده از بهترین سموم و دائمی ترین نوع سم پاشی ممکن است که با رعایت اقدامات احتیاطی لازم به منظور جلوگیری از تولید مثل آفات مورد استفاده قرار می گیرند.

چنانچه امور نظافتی و سم پاشی به بهترین نحو انجام شود، تضمین می شود که سمپاشی برای مدت طولانی موثر بوده و هیچ نگرانی و دغدغه ای از بابت نفوذ و تکثیر حشرات موذی در هتل خود نخواهید داشت.