ریزه کار با ۱۰ سال سابقه در زمینه نگهداری از بیمار ، کودک و سالمند و با بکارگیری کادری با تجربه در جهت فراهم کردن آسایش و راحتی عزیزانتان فعالیت می کند.

نگهداری از کودک

برای والدینی که به صورت تمام وقت کار می کنند یا باید برای مدتی کودکانشان را تنها بگزارند شرکت های خدماتی می توانند گزینه خوبی باشند ، اما باید به این نکته توجه نمود که کودک شما به علت دوری از خانواده دچار مشکلات روحی نشود و کمتر احساس دلتنگی کند ، ریزه کار با کادری با تجربه می تواند حتی در مدت های طولانی از کودک دلبندتان مراقبت کرده و مانع ایجاد مشکلات روحی در فرزندتان شود.

شما می توانید برای استفاده از خدمات ریزه کار از طریق تماس با کارشناسان ما خدمت مورد نظر خود را سفارش دهید .

پرستار کودک نگهداری از کودک

اصول پرستاری کودک

اگر سن کودک شما کمتر از ۵ سال می باشد نباید از هر پرستاری برای نگهداری آن استفاده کنید زیرا روحیات این کودکان با کودکانی که سن بیشتری دارد بسیار متفاوت است. کودکان زیر ۵ سال علاوه بر رسیدگی زیاد نیازمند توجه هستند و ممکن است بدون رعایت اصول لازم حتی یک روز هم نتوانند دوری از والدین را تحمل کنند.

تغذیه کودک

اگر برای مدت طولانی برای فرزندتان نیاز به پرستار دارید باید به مسئله تغذیه توجه کنید زیرا مزاج شخص در کودکی وی شکل می گیرد ، به عنوان مثال اگر کودک شما به طور مداوم از غذا های برنجی تغذیه کند ، همین رویه را در بزرگ سالی ادامه می دهد پس انتخاب پرستار ناشی می تواند بر رشد صحیح کودکتان اثر منفی بگذارد.

خواب کودک

مسئله خواب کودک نه تنها هنگامی که آن را به پرستار می سپارید بلکه در تمام دوران کودکی نیاز به مراقبت دارد. یکی از عواملی که سلامت و هوش کودک شما را تحت تاثیر قرار می دهد خواب نامناسب است. تعداد ساعتی که کودک می خوابد باید مناسب سن او تنظیم شود خواب در نوزادان روزانه ۱۷ ساعت بوده و به تدریج کمتر می شود. اگر کودک شما در طول شب از خواب بیدار می شود نگران نباشید این اتفاق حتی برای بزرگ سالان هم اتفاق می افتد اما در سنین بالا بعد از بیداری بلا فاصله شخص به خواب می رود.

بهداشت کودک

لازم است پرستار بچه به گونه ای انتخاب شود که قبلا تجربه موفقی در نگهداری از کودک هم سن شما را داشته باشد زیرا مسائل بهداشتی کودکان در سنین مختلف متفاوت است ، به عنوان مثال در شست و شوی سر کودکان زیر ۵ سال باید دقت شود از شامپویی استفاده نمود که قلیایی کمتری داشته باشد زیرا چربی سر کودکان از در سنین مختلف متفاوت بوده و نوع شامپو بر پوست آنان تاثیر می گذارد.

شما می توانید برای استفاده از خدمات ریزه کار از طریق تماس با کارشناسان ما خدمت مورد نظر خود را سفارش دهید .

نگهداری سالمند

ترجیح سالمندان این است که در خانه از آنها پرستاری شود ، پرستار سالمند باید مطابق با نیاز او انتخاب شوند در این زمینه سالمندان به دو دسته تقسیم می شوند ، دسته اول آنهایی که توانایی مراقبت از خود را دارند و دسته دوم سالمندانی که در انجام امور روزمره خود ناتوان اند ، در این قسمت به نیاز های سالمندان بسته به شرایط آنها می پردازیم:

نگهداری از سالمند مراقب سالمند

پرستاری از سالمندانی که دائما در بستر هستند:

برخی از سالمندان اصطلاحا زمین گیر شده و توانایی بلند شدن از بستر خود را ندارند. اولین موضوعی که در این سالمندان باید مورد توجه قرار بگیرد اقداماتی هست که مانع ایجاد زخم بستر می شود زیرا این امر در ایشان شایع بوده و زندگی را برای سالمندان بسیار سخت می کند. پرستار در این شرایط باید سالمند را مدام جابجا کند و قسمت هایی از بدن او که فشار بیشتری را تحمل می کند به طور مرتب ماساژ داده تا خون در آن قسمت ها جریان داشته باشد .

پرستاری از سالمندانی که به زوال عقل دچار شده اند:

هرچه سن سالمندان بیشتر باشد امکان ابتلا به این بیماری در آنها بیشتر است ، پرستاری از این سالمندان برای افراد عادی و بسیاری از پرستاران می تواند کاری طاقت فرسا باشد از این رو لازم است در انتخاب پرستار برای این افراد دقت بیشتری شود. معمولا برای این نوع سالمندان پرستارانی با صبر و حوصله و مهربان انتخاب می شود تا هم از پس مشکلات سالمند بر بیاید و هم سالمند تصور نکند که او فردی طرد شده بوده و دچار افسردگی شود. افراد سالمندی که دچار بیماری زوال عقل شده اند ممکن است دائم بی قراری کنند و سوال های تکراری بپرسند و همچنین به راحتی جواب سوال های شما را متوجه نمی شود که باعث می شود سوالات بیشتری را در پی جواب های شما بپرسند پرستار این افراد باید آموزش های خاصی ببیند تا بتواند ذهن فرد سالمند را آرام کرده و از عصبانیت وی جلوگیری کند.

شما می توانید برای انتخاب پرستار مناسب با سالمند خود از طریق تماس با کارشناسان ما از خدمات ما بهره مند شوید.

نگهداری بیمار در منزل

در صورتی که یکی از اعضای خانواده تان بیمار شده باشد و شما فرصت مراقبت از ایشان را ندارید می توانید روی خدمات ما حساب کنید. پرستاران ریزه کار می تواند به صورت ۲۴ ساعته و با دانش بالا از بیمار عزیزتان مراقبت کند.

مراقبت از بیمار مراقب بیمار

اصول نگهداری بیمار

هدف از نگهداری بیمار در منزل حفظ آرامش و اعتماد به نفس ایشان بوده و معمولا با رعایت نکات پزشکی شخص زود تر دوران بیماری و نقاهت خود را طی می کند اما در نگهداری بیمار در خانه باید توجه نمود که هر گونه تغییر در ظاهر و رفتار بدنی بیمار می تواند بسیار مهم باشد ، برای مثال تغییر رنگ پوست و میزان هوشیاری در مریض بسیار مهم بوده و بلافاصله بعد از مشاهده باید با پزشک معالج در میان گذاشته شود.

شما می توانید برای استفاده از خدمات ریزه کار از طریق تماس با کارشناسان ما خدمت مورد نظر خود را سفارش دهید .