نظافت منزل نیاوران از خدمات شرکت نظافتی ریزه کار در منطقه نیاوران تهران می باشد. اگر در منطقه نیاوران تهران زندگی می کنید برای دریافت نظافتچی نیاوران احتمالا به دنبال یک شرکت نظافتی معتبر می گردید. قبل از اقدام به دریافت نظافتچی جهت نظافت منزل نیاوران پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را مطالعه کنید.

منطقه نیاوران تهران

محله نیاوران در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده و قسمتی از شهرستان شمیرانات می باشد. نیاوران در واقع شمالی ترین محله در تهران و از مناطق بالاشهر و عیان نشین می باشد. منطقه نیاوران محله ای بکر و خوش آب و هوا می باشد. از مکان های دیدنی منطقه نیاوران می توان به کاخ نیاوران اشاره کرد. ارتفاع این منطقه نسبت به شهر تهران بالاتر از مناطق دیگر و به همین دارای آلودگی کمتر می باشد.

منطقه نیاوران تهران

آیا نظافت منزل نیاوارن را به شرکت های خدماتی بسپاریم؟

در زندگی های مدرن امروزی به علت مشغله زیاد خانواده ها و سرگرمی ها و دل مشغولی های فراوان خانم ها نیز معمولا پا به پای مردان در زندگی تلاش می کنند. ولی فرصت کافی برای نظافت منزل در ایام عید و مراسمات و میهمانیها در اختیار افراد وجود ندارد. از طرفی دیگر افراد همیشه به دنبال وقتی کافی جهت تفریحات شخصی همانند دیدن تلویزیون، رفتن به استخر و … می گردند. از این رو خانواده ها ترجیح می دهند که خدمات نظافت منزل را به نظافتچی های حرفه ای شرکت نظافتی ریزه کار بسپارند.

برای درخواست نظافتچی نیاوران چه کاری باید انجام دهم؟

اگر تصمیم گرفتید که خدمات نظافت منزل نیاوران خود را به شرکت نظافتی معتبر ریزه کار بسپارید کافیست با از قسمت تماس با ما با شرکت ریزه کار تماس بگیرید و یا اینکه سفارش خود را زا قسمت ثبت سفارش آنلاین ثبت کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند. جهت ثبت سفارش مواردی که باید در نظر بگیرید تعیین کردن زمان انجام نظافت منزل نیاوران می باشد. اگر نزدیک به ایام عید و تعطیلات قرار داریم سعی کنید چند روز جلوتر اقدام به رزرو نیرو کنید. چون ممکن است در این روزها نظافتچی نیاوران در حالت آماده باش وجود نداشته باشد.

نظافت منزل نیاوران توسط شرکت ریزه کار

نظافت راه پله نیاوران

یکی دیگر از موارد نظافت منزل در آپارتمانها و منازل مسکونی ، نظافت راه پله و پارکینگ و مشاعات ساختمان می باشد. به علت مشاع بودن راه پله، حیاط، پارکینگ و پشت بام برای تمامی واحد های مسکونی معمولا این نوع خدمات به شرکت های نظافتی سپرده می شود. یکی دیگر از راه های نظافت راه پله و مشاعات در واحد های مسکونی این است که نظافت به صورت دوره ای توسط خانم های خانه دار انجام گردد. که این مورد به دلیل کمبود وقت خانم های خانه دار و احتمال درگیری و مشاجره معمولا انجام نمی شود.

بستن قرارداد با شرکت ریزه کار جهت نظافت راه پله نیاوران به صورت دوره ای

نظافت راه پله و پارکینگ و مشاعات از خدماتی است که معمولا به صورت دوره ای(هفتگی یا دو هفتگی یا ماهیانه) از طرف ماالکان یا مستاجران واحد های مسکونی درخواست میشود. اینکه هر هفته به دنبال شماره یک شرکت نظافتی معتبر بگردیم و با آنها تماس بگیریم و جهت نظافت راه پله از آنها در خواست نظافتچی نیاوارن کنیم، معقول به نظر نمی رسد. به این علت که ممکن است در یک روزی که ما نیاز به نظافتچی داریم، شرکت های خدماتی فاقد نیروهای آماده به کار باشند. از این رو بستن قراردادهای ۶ ماهه یا یکساله با شرکت نظافتی ریزه کار جهت انجام نظافت راه پله پیشنهاد می شود. در این صورت دیگر شما نگران تامین نیرو نیستید، نظافتچی ریزه کار در روزهای مورد قرارداد در ساعت مورد نظر حاضر شده و خدمت رسانی می کنند.

نظافت منزل نیاوران شامل چه خدماتی است؟

زمانی که شما درخواست یک نظافتچی جهت انجام خدمات نظافت منزل نیاوران دارید خوب است بدانید که چه خدماتی توسط آنها انجام می گردد. ما در شرکت نظافتی نیاوارن این خدمات را ارائه می دهیم:

  • نظافت اتاق خواب و اتاق نشیمن
  • شستشوی دیوار و کف سرامیک منزل
  • شستشوی فرش و موکت
  • باز کردن و شستشوی پرده ها
  • نظافت سرویس بهداشتی و حمام
  • نظافت آشپزخانه و شستشوی ظروف
  • نظافت محیط بیرون آپارتمان شامل راه پله و آسانسور(مربوط به واحد)
  • جابجایی لوازم و اثاث منزل
  • گردگیری لوازم الکترونیکی و دکوری
  • انتخاب جنسیت نظافتچی نیاوران

شاید برای شما سوال باشد که جهت انجام نظافت منزل نیاوران از نظافتچی خانم استفاده کنید یا از نظافتچی آقا؟ جواب این سوال تقریبا وضح و منطقی می باشد. در صورتی که درخواست انجام خدمات سنگین مانند جابجایی وسیله ها و یا شستشوی راه پله و دیوارها را دارید نظافتچی های آقا بهترین گزینه می باشند. ولی نظافتچی های خانم برای انجام کارهای ظریف مانند شستشوی ظروف و گردگیری مناسب تر می باشند. در نظر داشته باشید که هزینه نظافت منزل برای نظافتچی های خانم مقداری بیشتر از آقایان است.

قیمت نظافت منزل نیاوران

آگاهی از قیمت دقیق تعرفه نظافت منزل نیاوران بستگی به موارد زیادی از جمله جنسیت نظافتچی، تعداد ساعات درخواستی برای انجام نظافت، نوع دقیق خدمات مانند نظافت منزل یا نظافت راه پله یا از این دست موارد. و نیز ساعت ورود و خرج نظافتچی از مواردی استکه در محاسبه قیمت نظافت منزل مد نظر قرار می گیرد. بهتر است برای آگاهی بیشتر در زمینه تعرفه ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در ضمن این مورد را هم در نظر بگیرید که همیشه قیمت پایین به صرفه نمی باشد. هستند افرادی که خود را به جای شرکت خدماتی معتبر به متقاضیان قالب می کنند. و نیز شرکت های خدماتی تازه کار و غیر مجرب ممکن است تعرفه های پایین به شما ارائه دهند. ولی در پایان کار ضرری بیشتر از سود کسب شده به شما وارد می کنند. توجه داشته باشید که امنیت منزل و وسایل درون خانه شما از همه چیز مهمتر است. پس آنر در معرض دسترسی هر شخصی یا شرکتی قرار ندهید.

آیا ریزه کار خدمات نظافت شرکت نیاوران را هم انجام می دهد؟

نظافت شرکت نیز همچون دیگر خدمات نظافتی از تخصص های شرکت نظافتی ریزه کار می باشد. نظافتچی ها ما آشنایی زیادی با انجام خدمات نظافت شرکت ها دارند. نظافت شرکت می تواند به صورت دوره ای نیز باشد. به این علت که ممکن است شما در ماه یا هفته چندین بار نیاز به نظافت شرکت داشته باشید. استخدام تمام وقت یک نظافتچی مقرون به صرفه نباشد. از اینرو شرکت نظافتی ریزه کار در صورت تقاضای شما می تواند سرایدار و آبداچی و نظافتی و در کل اعزام نیروی ثابت سرایدرای و نگهبانی را به شما پیشنهاد دهد. در این صورت شما دیگر طرف قرارداد با نظافتچی یا سرایدار خود نمی باشید. و تمامی این موارد توسط شرکت خدماتی ریزه کار انجام میگیرد.

توصیه ما جهت دریافت خدمات نظافت منزل نیاوران

سپردن نظافت منزل یا شرکت به شرکت های خدماتی نامعتبر یا اشخاصی که خود را شرکت معرفی می کنند می تواند آسیب های بسیاری در پی داشته باشد. چه در مورد نظافت منزل و چه در مورد نظافت راه پله نیاوران به صورت دوره ای و قراردادی توصیه ما به شما اینست که این کار را به شرکت نظافتی معتبر بسپارید.

شرکت نظافتی ریزه کار با داشتن شماره پنج رقمی تهران( که فقط به شرکت های معتبر و با سابقه شماره پنج رقمی داده می شود)، و با سابقه ۱۵ ساله خدمات در خدمت شما می باشد.

مدیریت ریزه کار همیشه آماده دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده مشتریان گرامی می باشد.