نظافت منزل پاسداران یکی از شعبات شرکت خدماتی نظافتی ریزه کار می باشد. یکی از فعالیت‌های مهمی که همه ما در طول هفته با آن سروکار داریم، نظافت منزل است. کار‌های نظافتی چیزی هست که هر روز با آن سروکار داریم و باید به طور مرتب آن را انجام دهیم. اما به دلیل مشغله‌های بالا و زندگی‌های پر از دغدغه امروزی، شاید دیگر وقتی برای آن نداشته باشیم. برای همین بهتر است این کار را به یک شرکت نظافتی معتبر در پاسداران بسپارید. فرقی نمی‌کند که در کجای تهران زندگی می‌کنید و به دنبال چه خدماتی هستید. اگر به دنبال شرکت نظافتی پاسداران هستید و یا به دنبال یک نظافتچی در پاسداران می‌گردید می‌توانید بهترین کیفیت را با قیمتی مناسب از ما دریافت کنید.

نظافت منزل در پاسدارن

به احتمال زیاد شما که در حال مطالعه این مطلب هستید در منطقه پاسداران تهران زندگی می کنید. شرکت ریزه کار که در امر نظافت فعالیت می کند اهتمام جدی به این منطقه دارد. بهتر است در مورد این منطقه اطلاعاتی داشته باشیم.

منطقه پاسداران تهران

محله پاسداران تهران در قسمت شمال و شرق تهران می باشد. که خیابان اصلی آن پاسداران نام دارد. در قدیم به این خیابان، سلطنت آباد می گفتند. خیابان پاسداران تهران در منطقه مرزی مناطقه سه و چهار تهران بزرگ می باشد. که امتداد آن به منطقه یک می رسد و میدان نیاوران پایان آن است. در ابتدای این خیابان که از ضرابخانه شروع می شود مناطق زیادی از جمله گلستان، احتشامیه، هروی، شهرک شهید چمران، اقدسه، حصار بوعلی، صاحبقرانیه و … وجود دارند.

چرا خودمان نظافت منزل در پاسداران را انجام ندهیم؟

اگر به زندگی خود نگاه کنید با آن همه حجم مشغله‌هایی که در زندگی دارید، به خیلی از کار‌های خود نمی‌رسید. علاوه بر این استرسی که در زندگی این روز‌های ما حاکم است آسیب بسیاری به ما می‌زند و خستگی زیادی بر تن ما باقی می‌گذارد. برای همین با در شرکت خدماتی ریزه کار به عنوان نظافت منزل پاسداران در خدمت شما هستیم.

اگر بخواهید برای انجام نظافت کردن از وقت استراحت خود بزنید و یا از محل کار خود برای یک یا چند روز مرخصی بگیرید، خستگی زیادی در طول هفته برایتان باقی می‌ماند و شاید دست تنها نتوانید آن طور که می‌خواهید خانه خود را تمیز کنید.

توسط نظافتچی‌های ماهر ما، دیگر خیالتان از بابت نظافت و تمیز‌کاری منزلتان راحت است. دیگر لازم نیست نگران وقت خود برای نظافت کردن باشید. در صورتی که از یک فرد مناسب برای این کار استفاده کنید، هم نتیجه بهتری برای نظافت می‌گیرید. همچنین ممکن است خسارت‌های بیشتری به شما وارد شود.

بدون اینکه وقت خود را تلف کنید می‌توانید با ما تماس بگیرید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که دیگر از این به بعد خیالتان بابت تمیز‌کاری راحت خواهد بود!

خدمات نظافت پاسداران

یکی از خدماتی که ما به شما ارائه می‌کنیم خدمات نظافت پاسداران است. ما در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین نظافتچی‌های خانم و آقا را به محلی که شما می‌خواهید اعزام خواهیم کرد و اینگونه می‌توانید بسیار سریع و با پرداخت اندکی هزینه، منزل خود را نظافت کنید.

هرگز نگران کیفیت نباشید. فقط کافیست یکبار امتحان کنید و خودتان از نتیجه کار راضی و شگفت‌زده شوید!

زمینه‌های نظافت منزل پاسداران

ما در شرکت نظافتی پاسداران ، خدماتی را در زمینه‌های مختلف نظافتی ارائه می‌دهیم تا پاسخگوی نیاز شما مشتری عزیز باشد. در اینجا می‌توانید قسمتی از این موارد را ببینید.

  • انواع نظافت اتاق نشیمن شامل شستشوی دیوار و کف، شستشوی فرش‌ها، شستشوی پرده‌ها، شستشوی موکت و سرامیک و …
  • انواع نظافت سرویس‌های بهداشتی، حمام، آشپزخانه و …
  • نظافت محیط بیرون ساختمان شامل راه‌پله، آسانسور، حیاط و پارکینگ و …

فقط کافیست تا مواردی که نیاز به نظافتصفحه اصلی دارند را انتخاب کنید تا در اسرع وقت با اعزام نظافتچی آن موارد را برای شما انجام دهیم.

شرکت خدماتی نظافتی پاسداران

نظافتچی در پاسداران خانم یا آقا؟

برای نظافت داخل منزل پاسداران به شما توصیه می‌کنیم از نظافتچی خانم کمک بگیرید، چون دارای سرعت بالاتری هستند و در کار خود دقت زیادی دارند. اصولا نظافتچی‌های خانم با نحوه نظافت منزل آشنایی بیشتری دارند و این کار را بهتر انجام می‌دهند.

در صورتی که می‌خواهید تمام خانه را به صورت کلی نظافت کنید (مانن خانه تکانی و یا تعویض منزل) بهتر است هم از نظافتچی آقا و هم از نظافتچی خانم استفاده کنید. به این صورت که امور سنگین مانند جابجایی وسایل را به فرد آقا بسپارید و کار‌های ظریف‌تر که به دقت بالاتری نیاز دارند را به نظافتچی خانم بدهید.

اما در کار‌های مربوط به محیط ساختمان و شرکت مانند نظافت آسانسور، راه‌ پله و … نظافتچیان آقا نتیجه مطلوب‌تری دارند.

در کل معمولا برای منازل کوچکتر و ساختمان‌های مسکونی نظافتچی‌های خانم را انتخاب می‌کنند. اما معمولا مشتریان برای جا‌های بزرگتر مانند مجتمع‌های مسکونی و شرکت‌ها و اداره‌ها نظافتچیان مرد را می‌پسندند.

البته لازم به ذکر است که انتخاب نظافتچی در پاسداران بر عهده شماست. تمامی نظافتچی‌های ما دوره دیده هستند و با اعتماد کامل می‌توانید آن‌ها را استخدام کنید تا نتیجه‌ای را که مد نظرتان است بگیرید.

قیمت خدمات نظافتی منزل پاسداران

شرکت‌های مختلف، قیمت‌های مختلفی برای خدمات نظافتی ارائه می‌کنند. این قیمت‌ها بر حسب شرکت خدمات دهنده، محل خدمات، نوع خدمات و … تعیین می‌شوند. همچنین مواد مصرفی نیز در تعیین هزینه نظافت اهمیت دارد.

ما اینجا هستیم تا بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت به شما عرضه کنیم. قیمت‌های ما کاملا مناسب با خدماتیست که انجام می‌دهیم و به شما این اطمینان را می‌دهیم که از خدمات ما راضی خواهید بود.

نکاتی که باید در نظافت منزل پاسداران به آن‌ها توجه کنید

توجه داشته باشید که نباید منزل و یا شرکت خود را در اختیار هر شخصی قرار دهید. سپردن نظافت خود به افراد ناشناس و ناآشنا می‌تواند آسیب‌های بسیاری به وسایل شما بزند و در حداقل حالت می‌تواند وقت و هزینه شما را هدر دهد. بنابراین باید از شخصی که کار نظافت خود را به آن می‌سپارید مطمئن باشید.

سعی کنید قبل از شروع نظافت به فرد نظافتچی نکاتی را که لازم است به آن‌ها توجه کند را بدهید. برای مثال ممکن است یک دیوار را تازه رنگ زده باشید و بنابراین لازم است چیزی با آن تماس پیدا نکند. یا اینکه ممکن است برای شستن پارکت خود ماده شوینده خاصی را مد نظر داشته باشید. برای اینکه پس از انجام نظافت چیزی برخلاف میل شما انجام نگیرد، حتما این نکات را در ذهن خود داشته باشید و به اطلاع فرد نظافتچی برسانید.

سخن آخر

نظافت منزل چیزیست که همه ما هر جا که باشیم با آن سر و کار داریم، اما ممکن است به هر دلیلی، از کمبود وقت گرفته تا خستگی و ناتوانی، بخواهیم آن را به اشخاص دیگری بسپاریم. اما انتخاب یک نظافتچی مورد اعتماد و با کیفیتی در میان انبوهی از شرکت‌های مختلف کار آسانی نیست. ما در شرکت خدماتی ریزه کار خدمات نظافت منزل پاسداران را به شما عرضه می‌کنیم.

ما به شما انواع خدمات نظافتی را مانند نظافت منزل، نظافت راه‌ پله و پارکینگ، برج‌های مسکونی، شرکت‌ها، اداره‌جات و … را به بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه می‌کنیم.