نظافت منزل پونک یکی از پر دغدغه ترین کارهای بانوان منطقه پونک تهران در منزل است. البته نمیتوان گفت نظافت منزل کاری مخصوص بانوان است! هیچ کاری را نمیتوان برچسب زد که مخصوص بانوان یا آقایان است؛ اما درباره نظافت منزل باید گفت بهتر است این کار توسط بانوان انجام شود زیرا بانوان از نظر ذهنی ریزبین تر هستند. شما میتوانید برای کم کردن حجم کاری بانوان، از یک نظافتچی متخصص استفاده کنید.

نظافت منزل پونک توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود. انتخاب بهترین شرکت کاری است که باید توسط شما انجام گیرد. ممکن است نداشتن زمان کافی و یا کم توانی برخی افراد موجب شود تا آنان تنها به نتیجه فکر کنند بنابراین پیشنهاد ما به شما شرکت نظافتی پونک ریزه کار است. این شرکت هم کیفیت بالایی را با توجه به چهار عاملی که ذکر شد ارائه می کند، هم عوامل مشکل زا را به کمترین حد ممکن رسانده است.

نظافت منزل پونک چگونه انجام می گیرد؟

در اولین گام باید دقت داشته باشید که شرکتی که از آن نظافتچی استخدام میکنید، منطقه ای که شما در آن زندگی میکنید را نیز پوشش دهد. برای مثال شرکت ریزه کار در اکثر مناطق تهران کارگر دارد و می تواند بیشتر مناطق کلان شهر تهران را زیر پوشش خود بگیرد.

گام بعدی انتخاب بهترین نظافتچی است که به هدف شما نیز کمک کند. این انتخاب بسیار به هدف شما وابسته است. برای مثال زمانی که به منزلی جدید نقل مکان میکنید؛ نیاز دارید منزل جدید را به خوبی تمیز کنید. این کار بسیار سنگین است و نیاز دارد فردی با قدرت بدنی بالا به این کار بپردازد؛ بنابراین بهتر است یک مزد را برای این کار استخدام کنید تا یک خانم. اما زمانی که میخواهید یک جشن بزرگ ترتیب دهید؛ بهتر است از خانمی با سابقه کاری بالا دعوت به همکاری کنید، زیرا او بهتر میداند مهمانان شما به چه چیزی نیاز دارند. البته اگر فقط برای نظافت منزل پونک از نظافتچی استفاده میکنید؛ باز هم بهتر است از یک خانم استفاده کنید، زیرا بانوان بسیار ریز بین تر هستند.

خدمات نظافت منزل پونک توسط نظافتچی پونک شرکت خدماتی نظافتی ریزه کار

بعد از انتخاب بهترین نظافتچی برای هدفتان، باید زمان خود را با او هماهنگ کنید. اگر از شرکت نظافتی پونک استفاده می کنید کار برای شما بسیار ساده تر میشود!!! در فرمی که برای درخواست نظافتچی پر می کنید، لازم است زمانی که به نظافتچی نیاز دارید را ثبت کنید. شرکت با استفاده از اطلاعات این فرم ها نظافتچی مورد نظر شما را پیدا کرده و با توجه به زمانی که به او نیاز دارید؛ نظافتچی را برای شما می فرستد.

گام آخر برای ما ثبت نظر درباره نظافتچی است. با این کار شما به نوعی به کار آن نظافتچی نمره می دهید. شرکت با توجه به نمراتی که مشتریانی همچون شما به آنان می دهند؛ نظافتچی را رتبه بندی می کنند و بر اساس آن رتبه ها وی را برای کار می فرستند. در واقع این امتیازات می تواند میزان درآمد وی را تعیین کند. البته شما الزامی به این کار ندارید اما با این کار به شرکت نظافتی پونک و دیگر مشتریان کمک شایانی می کنید تا بتوانند کیفیت کارشان را به بهترین نحو بهبود دهند.

نظافت منزل پونک شامل چه چیز هایی میشود؟

نظافت منزل شامل قسمت های مختلفی میشود.شرکت نظافتی پونک ریزه کار تمام این خدمات را پوشش دهی میکند. این خدمات شامل:

  • نطافت آشپزخانه
  • نظافت سالن نشیمن و سالن پذیرایی
  • نظافت اتاق خواب ها
  • نظافت سرویس بهداشتی

نظافتچی پونک این کار ها را بر اساس آموزش هایی که شرکت به آنها می دهد انجام می دهد. شرکت نظافتی پونک ریزه کار تمام این آموزش ها را نیز به نظافتچی های خود میدهد تا شاهد بهترین بازدهی از طرف آنان باشد.

نظافت منزل پونک به چقدر زمان نیاز دارد؟

نظافت منزل و زمانی که نیاز است تا تمیزکاری منزل تمام شود، بسیار متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم ترین این عوامل مکانی است که خانه شما در آن قرار دارد. برخی از مناطق یا منازل، دارای متراژ بسیار بالایی می باشد، بنابراین زمان بیشتری طول می کشد تا کار نظافت منزل در آن به پایان برسد. برخی افراد معمولا توقع دارند دیوارشویی نیز در منزلشان انجام شود؛ پس زمانی که میتوان برای منزل آنها تخمین زد چیزی حدود ۸ ساعت است. این میزان برای افرادی که نیاز به دیوار شویی ندارند میتواند تا ۵ ساعت نیز کاهش پیدا کند.

در برخی موارد زمانی که برای انجام نظافت ثبت شده برای منزل شما کافی نیست. در واقع نظافتچی پونک به زمان بیشتری نیاز دارد. در این حالت شما به هیچ وجه نباید با خود نظافتچی در این باره صحبت کنید، مگر اینکه او را بدون استفاده از شرکت و جداگانه استخدام کرده باشید. در صورت استخدام از یک شرکت معتبر، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به شرکت اطلاع دهید. در صورتی که شرکت از این زمان اضافه بی اطلاع باشد؛ بر اساس قانون هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

موارد مهم دیگر در مورد شرکت خدماتی ریزه کار در پونک

اما در برخی موارد نظافتچی با تاخیر به منزل شما می رسد. در این حالت ممکن است دلایل مختلفی برای این تاخیر خود داشته باشد. در بسیاری از شرکت های نظافتی، فرد نظافتچی مورد مؤاخذه قرار می گیرد و در صورت تکرار این مورد وی را جریمه می کنند. در شرکت ریزه کار این تاخیر تا ده دقیقه جایز است ولی اگر بیشتر شد دیگر کاری نمی توان انجام داد و نظافتچی از بخشی از حقوق خود منع می شود. در قدم بعدی در صورتی که این کار او تکرار شود، آن نظافتچی پونک را از سیستم حذف می کنند و دیگر کاری به او سپرده نمی شود.

اما چه عواملی بر کیفیت نظافت منزل پونک موثر است؟

  1. مهم ترین عاملی که میتواند تعیین کند منزل شما آیا به بهترین نحو تمیز شده است یا خیر، عامل تجربه و تعهد نظافتچی پونک به کار خود است. زمانی که یک نظافتچی متعهد انتخاب کرده اید که به بهترین روش های تمیز کاری مسلط است، می توانید یکی از تمیز ترین منازل را داشته باشید.
  2. عامل مهم بعدی که دست کمی از مورد اول ندارد، لوازمی است که نظافتچی از آنها استفاده می کند. هرچه پاک کننده ها و شوینده های با کیفیت و به میزان مناسب در اختیار او قرار گیرد میتوان اطمینان بیشتری از کیفیت کار در مورد نظافت منزل پونک داشت. همچنین با استفاده از شوینده های با کیفیت و به میزان مناسب، میتوان در زمان نیز صرفه جویی کرد.
  3. نظارت شما میتواند بهترین کاری باشد که شما در حین نظافت انجام می دهید. هر چه قدر که نظافتچی پونک با تجربه و متعهد باشد تا زمانی که نظارتی بر او نداشته باشید می تواند کم کاری کند. اما زمانی که میبیند شما روی کار او حساس هستید دیگر جای هیچ کم کاری را برای خود باقی نخواهد گذاشت.
  4. رعایت حریم ها همیشه میتواند کار ساز باشد. زمانی که حریم شما و نظافتچی حفظ شده باشد، هم سرعت و هم کیفیت کار افزایش پیدا می کند.