نظافت منزل نارمک از جمله نیازهایی است که ساکنین این منطقه دارند. نارمک یکی از محلات تهران است که احتمال می رود منازلی که در این محدوده مکانی قرار دارند، بسیار بزرگ و البته دارای خانوار های نسبتا وسواسی باشند. این دلایل باعث شده تا نظافت منزل در این محدوده (نارمک) کار دشواری باشد.

اگر حساسیت دارید، اگر ناتوان از نظر بدنی هستید، اگر زمان کافی ندارید و… بهتر است برای کارهایی همچون  نظافت منزل از شرکت هایی که نظافتچی نارمک ارائه می کنند، استفاده کنید. شرکت های مختلفی به ارائه این خدمات می پردازند. شرکت هایی که ممکن است حتی وجود خارجی نداشته باشند! بنابراین فقط به شرکت نظافتی نارمک معتبر اعتماد کنید. در کنار اینها اقداماتی هست که نیاز است قبل از آمدن نظافتچی انجام دهید. این نکات را نیز در این مقاله خواهید یافت!

بسیاری از افراد معتقدند نظافت منازل نارمک باید توسط یک نفر به خصوص مادر خانواده انجام شود، این تفکر کاملا قدیمی و منسوخ شده است. بهتر است کمی عقایدتان را تغییر دهید و کمی به دنیای امروز نزدیک شوید. امروزه دیگر مقوله جنسیت چندان تعیین کننده نیست و نمیتوان به کارها برچسب مخصوص زن یا مرد زد.نظافت منزل نارمک

برنامه ریزی برای نظافت منزل نارمک

بهترین کاری که باعث میشود کارهایتان نظم بگیرد، برنامه ریزی است. وجود برنامه ای منظم برای نظافت منزل نارمک باعث میشود تا همیشه و در همه حال آماده پذیرایی از مهمان باشید. به این معنا که منزلتان نیز همیشه تمیز و مرتب است و میتواند باعث شود جلوی مهمانانتان خجالت زده نشوید.

اولین گام برای برنامه ریزی درباره نظافت منزل نارمک این است که تصمیم بگیرید خودتان میخواهید این کار را انجام دهید یا آن را به یک متخصص بسپارید؟ برخی افراد هستند که به دلایل مختلف از جمله مشکلات مالی نظافت منزل را خودشان انجام میدهند. این افراد ممکن است از هر طبقه ای از جامعه باشند. این که به افرادی که خودشان منزلشان را تمیز میکنند، برچسب پولدار یا فقیر میزنند اصلا کار درستی نیست. بسیاری از افراد هستند که در شمال شهر و به قولی بالا شهر زندگی میکنند، منزلشان را خودشان تمیز میکنند. این افراد هم دلایل خود را دارند!

زمانی که به یک برنامه ریزی منظم و دقیق رسیدید، تصمیم گرفتید که خودتان نظافت کنید یا یک نظافتچی نارمک متخصص استخدام کنید؛ تازه به مهم ترین مرحله رسیده اید. مهم ترین مرحله انتخاب یک نظافتچی نارمک با تجربه و متخصص است. بهترین کار این است که از یک شرکت نظافتی نارمک استفاده کنید. شرکت ها علاوه بر خدمات نظافتی، خدماتی همچون بیمه لوازم، بیمه نظافتچی فرستاده شده، آموزش به نظافتچی مورد نظر و…. را نیز ارائه م یدهند. این کار به شدت حساس است چرا که هیچ کس دوست ندارد دزد اموال یا ناموس را وارد خانه خود کند.

خدمات قابل ارائه در نظافت منزل نارمک شرکت ریزه کار

شرکت نظافتی ریزه کار با اعزام نظافتچی های حرفه ای خدمات ذیل را به مشتریان عزیز در منطقه نارمک تهران ارائه می دهد

  • نظافت منزل و نظافت شرکت در نارمک
  • نظافت راه پله و پارکینگ و مشاعات
  • نظافت حیاط
  • نظافت دیوار راه پله
  • شستشوی ظروف آشپزخانه
  • جابجایی وسایل و اسباب منزل
  • گردگیری لوازم برقی و دکوری و …

 

اما انتخاب های حساس نیاز به کار بیشتری دارند! برای انتخاب شرکت نظافتی نیز باید با تحقیق و تفحص عمل کرد.

نظافت منزل نارمک

قبل از ورود نظافتچی چه کار هایی باید بکنم؟

  • حواستان به تبلیغات شرکت ها باشد. گول شرکت های دروغی را نخورید. بیشتر شرکت هایی که مشکلات هویتی دارند، نزدیک به عید ها به خصوص عید نوروز شروع به تبلیغ می کنند. شما باید هوشیار باشید. در عید هم از همان شرکتی استفاده کنید که در دیگر ماه ها و روز های سال از آن استفاده می کنید. این شرکت ها توانسته اند اعتماد شما را جلب کنند، بنابراین بهتر است کمی در تبلیغات شرکت ها دقت کنید.
  • حقوق و دستمزد نظافتچی در نظافت منزل نارمک باید قبل از شروع به کار او مشخص باشد. چه بسیار افرادی که قرارداد نبسته اند و در کاری وارد شده اند و در آن دچار ضرر و زیان فراوانی شده اند. در این کار ها علاوه بر کارفرما، کارجو نیز دچار مشکل میشود. به نوعی هر دو طرف ممکن است دبه کنند و به تعهدات خود عمل نکنند! بنابراین قبل از انجام هر کاری، قرار داد ببندید.
  • تمام لوازم مورد نیاز نظافتچی نارمک را قبل از ورود او تهیه کنید. از مهم ترین لوازمی که ممکن است در مورد نظافت منزل نارمک نیاز داشته باشد میتوان به: دستمال نخی تمیز، ظرفی برای خیساندن دستمال ها، چهارپایه، تی، انواع شوینده ها، تاید و وایتکس به میزان لازم، شیشه پاک کن و یک دست دستکش ظرفشویی تمیز برای استفاده از وایتکس و شوینده های اسیدی اشاره کرد. اگر در خانه این لوازم را ندارید، قبل از رسیدن نظافتچی با شرکت تماس بگیرید و لوازمی که ندارید را بگویید تا آنان به نظافتچی اطلاع دهند تا آنها را بخرد و با فاکتور به خانه شما بیاید.
  • هیچ گاه کار های خود را با خود نظافتچی هماهنگ نکنید. برای این کار اول باید با شرکت هماهنگ باشید. بر طبق قانون اگر شرکت از برنامه نظافتی مطلع نباشد، نمیتواند بیمه و بقیه خدمات را ارائه کند. دقت کنید که هیچ وقت این کار را نکنید حتی اگر نظافتچی برای چندمین بار به منزل شما می آید.
  • سعی کنید زمانی که نظافتچی نارمک در منزل است، حتما دو نفر در خانه حضور داشته باشد. این کار به این دلیل است که اگر کاری پیش آمد، یک نفر در خانه بماند و نظافتچی در خانه تنها نباشند. نظافتچی هر چقدر هم که قابل اعتماد باشد، بازهم تا زمانی که کارفرما بالای سرش نباشد کار خود را به بهترین نحو انجام نمی دهد!

چه شرکتی خدمات نظافت منزل نارمک تهران ارائه می دهد؟

شرکت نظافتی ریزه کار حدود ۹ سال است که به ارائه خدمات نظافتی مشغول است و در عرض ۹ سال توانسته است مشتریان بسیاری را از خود راضی نگه دارد و مطمئنا رضایت مشتریان اصلا کار راحتی نیست! شرکت نظافتی ریزه کار تمامی خدمات نظافت منزل را ارائه می کند و با این شرکت دیگر نیاز به دیگر نظافتچی ها نخواهید داشت بنابراین همین الان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و زمان خود را برای نظافت منزل با شرکت تنظیم کنید.