نظافت منزل مینی سیتی

نظافت منزل مینی سیتی از جمله فعالیت های اصلی شرکت ریزه کار می باشد. امروزه، با توجه به پیشرفت زندگی های شهری، بیشتر مردم، نمی توانند زمان کافی را به نظافت منزل خود به عنوان یک مسئله حائز اهمیت اختصاص دهند. از این رو یک شرکت معتبر خدماتی نظافتی می تواند به شما در حل این مشکل کمک کند.

شرکت خدماتی نظافتی ریزه کار یکی از شرکت نظافتی معتبر می باشد که بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان می گذارد. در ادامه به معرفی بهتر این شرکت و خدمات آن در این زمینه می پردازیم.

اهمیت نظافت منزل

امر نظافت از آن جهت که در بهداشت و سلامت انسان به عنوان ارکان مهمی به شمار می آید اگر به خوبی انجام شود نه تنها باعث افزایش سطح بهداشت و سلامتی می شود بلکه آرامش و آسایش را برای شما به ارمغان می آورد وهمچنین  باعث افزایش نظم  و سرعت در امور خانه می شود و علاوه بر این، این امر به جلوه و زیبایی منزل شما کمک می کند. بنابراین نظافت منزل به عنوان امری ضروری و با اهمیت باید به درستی انجام گیرد.

چرا بهتر است که خودمان نظافت منزل را انجام ندهیم؟

همانطور که گفته شد، امروزه با ظهور تکنولوژی و افزایش مشغله ها و مسئولیت ها در زندگی دیگر زمانی برای نظافت خانه باقی نمی ماند، حتی اگر هم بخواهیم این کار را انجام دهیم ممکن است نتوانیم به مسئولیت های دیگر به خوبی رسیدگی کنیم. بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم تا مسئولیت نظافت منزل خود را به نظافتچی های ماهر شرکت ریزه کار بسپارید.

موضوع مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد آن است که نظافت به سبک سنتی دیگر رایج نیست و از آنجایی که امروزه برای انجام هر کاری از متخصصین مربوطه کمک می گیریم تا کار ها از روی علم به آن انجام گیرد، موضوع نظافت هم از این قاعده مستثنی نیست .

اگر شما برای نظافت منزل خود از نظافتچی های ماهر ریزه کار کمک بگیرید علاوه بر بالا رفتن بازده و نتیجه از به وجود اومدن هرگونه خسارت به اموال یا خودتان پیشگیری خواهید کرد.

درواقع شما با به کار گیری از خدمات شرکت ریزه کار می توانید در ازای هزینه بسیار مناسبی شاهد بهترین سطح از کیفیت باشید و از پرداخت هزینه های جانبی نظافت مثل هزینه انرژی هم بکاهید.

پس بدون فوت وقت با ما تماس بگیرید تا از خدمات نظافتی ما همچون نظافت منزل مینی سیتی استفاده کنید. بی شک با یکبار سپردن این مسئولیت به تیم نظافتی ما مشتری دائم ما خواهید شد.

خدمات نظافت منزل مینی سیتی

نظافت منزل مینی سیتی از مهم ترین خدمات شرکت نظافتی، خدماتی ریزه کار می باشد. در زمینه نظافت منزل مینی سیتی یکی از ویژگی های شاخص شرکت ریزه کار اعزام بهترین کادر نظافتی خانم و یا آقا به محل مورد نظر در کمترین زمان می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید با پرداخت هزینه کمی نظافت منزل خود را به متخصصین مجرب بسپارید تا تمام منزل خود را نظافت کنید.

موارد نظافت در نظافت منزل مینی سیتی

ما در این بخش به بیان لیستی از موارد و نقاطی از منزل که بنا به نیاز و درخواست شما مورد نظافت قرار می گیرد می پردازیم:

  •     نظافت پارکینگ
  •     نظافت حیاط
  •    نظافت راه پله
  •    نظافت دیوار ها، کف و…
  •    نظافت آسانسور
  •    نظافت سرویس بهداشتی و حمام
  •    شستشوی فرش ها
  •     شستشوی ظروف
  •    شستشوی موکت ها و پرده ها و…
  •    شستشوی البسه
  •   و…

با توجه به این موارد نیروی اعزام شده به منزل شما تمامی موارد درخواستی شما که نیاز به نظافت دارند را به بهترین شکل و به کمک بهترین، با کیفیت ترین و مناسب ترین مواد و وسایل نظافت خواهند کرد.

انتخاب نظافتچی برای نظافت منزل مینی سیتی: آقا یا خانم؟

تمامی کادر نظافتچی شرکت ریزه کار چه خانم و چه آقا همگی آموزش دیده ، مطمئن ،امانت دار و کار آزموده و باتجربه می باشند پس نسبت به این مسئله جای نگرانی نیست.

معمولا نیرو های خانم برای نظافت منزل های به وسعت کم و ساختمان های مسکونی و مکان هایی که نظافت آن نیاز به دقت زیادی دارد به کار گرفته می شوند و نیروهای مرد برای امکان بزرگتر مانند اداره ها و ساختمان های غیر مسکونی و… انتخاب می شوند.نظافت منزل مینی سیتی

اما این نکته لازم به ذکر است که  از آنجایی که انتخاب نظافتچی بر عهده شما است پس بنا به نظر و خواسته شما کادر نظافتی خانم یا اقا اعزام خواهد شد. تمام اعضای کادر نظافتی شرکت ریزه کار با مهارت بالا امور نظافتی را به نحو احسن به انجام می رسانند که صحت و سقم این مسئله را می توانید با سپردن کار های نظافتی خود به ما مشاهده کنید.

قیمت نظافت منزل مینی سیتی

قیمت های ارائه شده برای امور نظافتی در دنیای واقعی و مجازی متفاوت هستند که معمول ترین آن بین ١٠,٠٠٠ تومان تا ١۵,٠٠٠ تومان می باشد. با ثبت سفارش در شرکت ما می توانید در قبال هزینه مناسب از کیفیت بالای خدمات ما بهره مند شوید.

نکات مهم نظافت منزل مینی سیتی برای مشتریان

ما در اینجا به بیان نکاتی می پردازیم  که در صورت رعایت آنها توسط شما مشتریان باعث افزایش کیفیت نظافت و کاهش زمان می شود در ادامه به آن نکات اشاره می کنیم.

  •    قبل از شروع نظافت: تهیه یک لیست از مواردی که به نظافت نیاز دارند به همراه وسایل مورد نیاز نظافتچی و ارائه آن به نیرو خدماتی ما. این مورد به عنوان اولین نکته در صورت رعایت کردن و انجام درست آن از ایجاد خطرات احتمالی جلوگیری می کند.
  •   حین نظافت: سعی کنید با نیروهای نظافتچی کمتر صحبت کنید و همچنین سعی کنید در رفتارتان با نظافتچی ها در کنار جدیت، صبر و بردباری پیشه کنید تا بتوانید خدمات با کیفیت تری را دریافت کنید.
  •   حین و قبل از نظافت: سعی کنید که نیروهای اعزام شده را در جریان خطرات احتمالی قرار دهید مثلا اگر وسیله حساسی در خانه دارید یا از ماده خطرناکی در خانه نگهداری می کنید و از این قبیل موارد را حتما به اطلاع نظافتچی ها برسانید.

سخن آخر

رضایت شما مشتریان اولویت ماست امیدواریم تا با ارائه خدمات خود رضایت شما عزیزان را جلب کنیم. نظرات ارزشمندتان را بعد از اتمام نظافت منزل خود برای ما ثبت کنید تا برای بهتر شدن خدماتمان از آنها کمک بگیریم.