نظافت منزل غرب تهران شامل مناطق زیادی از تهران می شود. تهران شهر بزرگ و شلوغی است. بسیاری از مردم تهران، چه زن و چه مرد بیرون از منزل چند نوبت کار می‌کنند تا بتوانند مخارج زندگی خانواده خود را تامین کنند. آنان معمولاً زمان کافی برای رسیدگی به امور منزل را ندارند. به خصوص بانوانی که در بیرون از منزل شاغل هستند، دیگر نه حوصله کارهای منزل را دارند و نه زمان انجام آن را.

در این میان بهترین راه برای انجام کارهای منزل استخدام یک نظافتچی است. نظافتچی که هم کار خوبی داشته باشد و هم امین و مورد اعتماد باشد. نظافت منزل غرب تهران از جمله دغدغه های افرادی است که در این منطقه زندگی می کنند.

نظافت منزل غرب تهران

استخدام یک نظافتچی کاری بسیار دقیق و مو شکافانه است؛ حتی اگر به کمک یک شرکت نظافتی منزل انجام شود. انتخاب بهترین شرکت‌ها برای این کار نیز کار سختی است چرا که تعداد شرکت ها بسیار زیاد است! بنابراین در این مقاله تلاش کردیم تعدادی از شرکت‌های دارای مجوز را به شما معرفی کرده و درباره چگونگی انجام کارهای آنان با شما صحبت کنیم.

شرکت‌های مختلفی به ارائه خدمات نظافتی می‌پردازند. برخی ممکن است حتی وجود خارجی هم نداشته باشند و یا ممکن است مجوز فعالیت نداشته باشند. هر شرکت نظافتی برای خود محدوده‌ای تعیین می‌کند و در آن بخش به ادامه فعالیت می‌پردازد. مهم‌ترین کاری که باید شما قبل از استخدام نظافتچی غرب تهران انجام دهید این است که ببینید شرکت مورد نظر شما در محدوده‌ای که منزلتان در آن واقع شده است، فعالیت می‌کند یا خیر.

نظافت منزل غرب تهران

بهترین شرکتی که میتوانید در نظافت منزل غرب تهران استفاده کنید، کدام شرکت است؟

 شرکت خدمات منزل ریزه کار

این شرکت از سال ۱۳۸۹ تا به امروز مشغول جلب نظر مشتریان خود است. تهرانی هایی که در غرب زندگی می کنند، میتوانند با یک تماس تلفنی ساده از خدمات نظافت منزل غرب تهران این شرکت بهره مند شوند. تلفن تماس شرکت: ۰۹۱۹۷۰۵۹۵۲۲ و ۰۲۱۵۳۱۶۲

نظافتچی های غرب تهران چه خدماتی را ارائه میدهند؟

شرکت نظافتی ریزه کار با ارائه نظافتچی های امین سعی دارد در نظافت منزل بیشترین کمک را به شما بکند. قطعا هیچ کس دوست ندارد یک دزد را به خانه دعوت کند! این شرکت ها با آموزش و شناخت کافی نیرو هایی که به خانه های شما میفرستند، میتوانند به شما تضمین بدهند آنها در کمال پاکی و سالم بودن کار خود را انجام میدهند. بسیاری از شرکت هایی که در غرب تهران فعالیت میکنند، برای استخدام نظافتچی های خود جهت نظافت منزل غرب تهران از آنها گواهی نامه های معتبر میخواهند. تعدادی از گواهینامه هایی که نظافتچی ها باید به شرکت ارائه کنند به شرح زیر است:

  • گواهی نامه بهداشت اصناف
  • کارت بهداشت
  • عدم سوء پیشینه
  • طب کار
  • گواهینامه عدم اعتیاد

شما میتوانید از نظافتچی های این شرکت ها خدمات متفاوتی را درخواست کنید، البته لازم است قبل از صحبت با نظافتچی به شرکت اطلاع دهید تا در امر برنامه ریزی و تامین امنیت لوازم منزل شما موفق باشند. بر طبق قانون اگر شرکت از زمان و شکل کاری نظافتچی غرب تهران اطلاع داشته باشد، تامین امنیت بر عهده وی است.

از جمله خدماتی که زیر مجموعه نظافت منزل غرب تهران هستند میتوان به:

  1. خدمتکار منزل
  2. نگهبان برای مجموعه های مسکونی
  3. سرایدار مجتمع های اداری یا مسکونی و یا صنعتی
  4. لابی من
  5. مهماندار جهت انجام انواع مهمانی ها و سمینار های آن محدوده

شرکت نظافتی ریزه کار اکثر این خدمات را انجام میدهند و در تلاش است تا روز به روز به کیفیت کار خود بیفزایند.

چرا باید شرکت نظافتی ریزه کار را انتخاب کنیم؟

استفاده از مواد شوینده طبیعی

استفاده از مواد شوینده بی ضرر همه افراد را به سمت خود جذب میکند. مردم دوست دارند از هر چیز طبیعی آن را داشته باشند. درباره مواد شوینده نیز باید بگوییم آنها ترجیح میدهند مواد شوینده طبیعی و بی ضرر باشد. بسیاری از مردم تهران هم به دلیل آلودگی هوا دچار مشکلات تنفسی هستند، استفاده از مواد شوینده بو دار و غیر طبیعی در مورد نظافت منزل غرب تهران برای ریه های آنها مضر است بنابراین آنها از این مواد استفاده نمی کنند. مادرانی هم هستند که در خانه کودک شیر خوار دارند، همان‌طور که میدانید کودکان زیر دو سال تمایل دارند همه چیز را به دهان خود ببرند و امتحان کنند، این مادران نیز برای حفظ سلامت کودکان خود ترجیح میدهند از مواد شوینده طبیعی استفاده شود.

زمانبندی متناسب با دلخواه شما

زمان بندی کار ها به دست خود شماست. زمانی که درخواست نظافتچی غرب تهران می  کنید، از شما سوال میشود چه ساعاتی زمان خالی دارید. شرکت نظافتی غرب تهران ترجیح میدهد نظافتچی در این ساعات به منزل شما بیاید. این کار باعث میشود برنامه ریزی شما نیز برهم نخورد! زمانی که مستخدم در خانه شما مشغول به کار است، بهتر است همیشه یکی از اعضا بر کار او نظارت کند. مستخدم هر چقدر هم که پاک و خداشناس باشد و در کار خود کم نگذارد؛ باز هم ممکن است در برخی موارد نیاز به شما داشته باشد و صد البته که خیال شما هم راحت تر است!

آموزش نظافتچی های غرب تهران

آموزش در هر کاری میتواند باعث بهتر انجام شدن آن کار شود. درباره نظافت منزل غرب تهران نیز اگر مستخدم آموزش دیده باشد، میتواند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کرده در نتیجه آنها از کار او راضی باشند. بنابراین شرکتی که قبل از ارسال نظافتچی به منزل شما در هر منطقه ای که باشد، اقدام به آموزش مستخدم کند، قطعا مستخدم نیز کار خود را بهتر انجام می دهد. شرکت نظافتی ریزه کار مشتریان زیادی دارد و شما میتوانید با اطمینان منزل خود را به آنها بسپارید.نظافت منزل غرب تهران

مشخص بودن قیمت های نظافت منزل غرب تهران

مشخص بودن قیمت ها قبل از انجام کار  مسئله مهمی است. در یک معامله هر چقدر هم که دو طرف به یکدیگر اعتماد داشته باشند، بازهم ممکن است یکی از طرفین به اصطلاح دبه کند و وظایف خود را انجام ندهد. بنابراین به شما توصیه میکنیم با شرکتی قرارداد ببندید که قیمت ها مشخص و در قرارداد درج شده باشد. همچنین بهتر است کلیه کارهایی که از مستخدم میخواهید را در قرارداد ذکر کنید.

استفاده از نظافتچی های منظم

زمان کاری یک نظافتچی نیز باید مشخص باشد. فرض کنید امروز سه شنبه است و قرار است ساعت ۱۵ برای منزلتان نظافتچی بیاید. شما ساعت ۲۰ یک قرار ملاقات مهم دارید بنابراین کار نظافتچی باید تمام شده و از منزل خارج شده باشد. اما کار او حدود ۷ ساعت طول میکشد! در این حالت شما مجبور به لغو قرار هستید. بنابراین یکی از ویژگی هایی که باعث میشود یک شرکت برتر از دیگران شود، زمان بندی درست و اطلاع مشتری از میزان کار و زمان کار مستخدم است.

سخن آخر

اگر در غرب تهران زندگی می کنید و می خواهید نظافتچی با تجربه و کاربلد استخدام کنید، بهتر است به جای استفاده از روش های قدیمی و منسوخ شده از یک شرکت نظافتی غرب تهران معتبر استفاده کنید و با این کار در وقت و زمان خود صرفه جویی می کنید و نسبت به خدمات نظافت منزل خود نیز اطمینان خواهید یافت. با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و نظافتچی مورد نظر خود را در زمان پیشنهادیتان استخدام کنید. اگر هر گونه سوال و نیاز به مشاوره در نظافت منزل غرب تهران دراید منتظر تماستان با ۰۲۱۵۳۱۶۲ هستیم.