نظافت منزل جردن شرکت ریزه کار به شما این امکان را می دهد که از نزدیک ترین شعبه به محل زندگی یا کار خودتان نظافتچی دریافت کنید. به صورت کلی میتوان گفت نظافت منزل درمیان ایرانیان از اهمیت بسیاری برخوردار بوده است و نوع نظافت در تمام شهرها و مناطق آن یکسان میباشد. از همین رو میتوان نتیجه گرفت، نظافت منزل جردن با نظافت مناطق مختلف دیگر شهر تهران تفاوتی ندارد، فقط تفاوتش سطح زندگی بالاتر در این منطقه می باشد که می بایستی نظافتچی های شرکت با این مورد آشنایی داشته باشند.

شرکتهای مختلفی خدمات نظافت منزل را به شهروندان ارائه میدهند که میتوان به شرکت نظافتی جردن اشاره کرد که برای خدمات نظافت در منزل را برای تمام شهروندان تهرانی در تمام نقاط ارائه می¬نماید. خدمات شرکت نظافتی جردن که زیر نظر شرکت ریزه کار اقدام به فعالیت های نظافت منزل می نمایند، هیچگونه تبعیض و فرقی میان نظافتچی جردن و نظافتچی که به دیگر مناطق ارسال میکند قاعل نمیباشد، به این معنا که تمام نظافتچیان شرکت نظافتی جردن از بهترین نیروهای کار نظافت منزل هستند که برای نظافت به خانه های شما ارسال می شوند.

خدمات نظافت منزل جردن شامل چه خدماتی می باشد؟

گردگیری وسایل منزل

اولین مرحله در نظافت منزل جردن گردگیری میباشد.مناطق شمالی شهر تهران دارای منازلی با وسعت و بزرگی همراه با فضای سبز در نزدیکی خود هستند و به دلیل وجود این فضاهای سبز گرد و غبار زیادی روی وسایل منزل مینشیند که موجب آن میشود تا گردگیری در منازل شمال تهران امری مهم و دارای اولویت محصوب شود.خدمتکاران اعزامی شرکت نظافتی جردن قادر به گردگیری وسایل منزل به صورت حرفه ای و با سرعت عمل فراوان هستند.

نظافت منزل جردن

شستشوی فرش

شستشوی فرش های منزل از جمله خدمات نظافتی است که مورد نیاز ساکنین شمال شهر تهران میباشد. نیروهای خدماتی شرکت نظافتی جردن که برای ارائه خدمات نظافت منزل جردن اعزام میشوند بایستی توانایی و آمادگی برآورده نمودن نیازهای مشتری در تمام حوزه های مربوط به خدمات نظافت منزل از جمله شستشوی فرش را دارا باشند. بدین ترتیب نظافت منزل شما به بهترین شکل صورت خواهد پذیرقت.

نظافت فضای داخلی آشپزخانه

آشپزخانه یکی از قسمت¬های بسیار مهم هر خانه¬ای محصوب می¬شود و در طول روز محل رفت و آمد تقریبا تمام اعضای خانواده است. بر همین اساس می¬توان آشپزخانه را یکی از کثیف ترین قسمت¬های منزل دانست. همچنین دیوارهای آشپزخانه منازل عموما به علت انجام پخت و پز، در معرض بخارات و بوهای مختلف قرار می¬گیرند نیاز به نظافت دارند. خدمتکاران شرکت نظافتی جردن نظافت دیوارها و تمام سطوح آشپزخانه را به بهترین شکل انجام میدهند.

شرکت نظافتی جردن ریزه کار

نظافت یخچال و اجاق گاز

یخچال یکی از وسایل مهم در هر منزل مسکونی می باشد. به دلیل ارتباط مستقیم سلامت افراد با موارد غذایی که مصرف میکنند و همچین نگهداری مواد غذایی در داخل یخچال، لازم است تا نظافت یخچال با وسواس بیشتری و به دفعات صورت پذیرد.

همچنین، اجاق گاز پس از هربار پخت و پز کثیف میشود و لکه هایی از روغن و سایر مواد را میتوان برروی آن مشاهده کرد. به همین خاطر در مراحل نظافت منزل جردن، نظافت یخچال و اجاق گاز از اهمیت فراوانی برخوردار است و نیروهای خدماتی بایستی به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

دیگرخدمات نظافت منزل جردن

شستشوی پرده ها و ملافه ها

نظافت پرده ها و ملافه های منزل از دیگر خدمات نظافت منزل جردن به حساب می آید. امروزه به دلیل آلودگی هوا و وجود ریزگردها که سبب میشود تا اشیای نزدیک به پنجره ها آنان را جذب خود کنند و این موضوع موجب آلودگی و کثیفی پرده های منزل میشود. اما جای نگرانی نیست زیرا خدمتکاران شرکت نظافتی جردن آماده نظافت و تمیز کردن پرده های شما هستند.

امروزه به دلیل وجود چندین دست مبلمان در منازل مناطق شمالی تهران و وجود خانه هایی بزرگ که دارای چندین اتاق مختلف هستند سبب میشود تا تعداد بسیاری ملافه و روکش مبلمان برای شستشو وجود داشته باشد که بر اثر استفاده و نشستن و یا حتی استفاده نکردن از آنها و نشستن گردوغبار برروی ملافه¬ها و روکش مبلمان، شستشوی ملافه ها را امری ضروری و لازم می سازد. که نظافتچی های شرکت نظافتی جردن نگاهی مهم و ریز بینانه به این مسئله دارند.

نظافت راه پله ها در منطقه جردن تهران

نظافت راه پله ها از دیگر وظایف نظافتچی جردن می باشد. همچنین نظافت راه¬ پله¬ها را می توان یک نظافت مهم طلقی کرد، زیرا راه پله نخستین قسمت از خانه¬های آپارتمانی و برجها میباشد که مهمان ها با آن مواجه میشوند. راه پله ها همواره در حال کثیف شدن به سبب راه رفتن افراد با کفش هستند و به همین علت نیازاست تا به طور منظم نظافت شوند.

شستشوی دستشویی و حمام منزل بخشی از نظافت منزل جردن

دستشویی و حمام جزو پر استفاده ترین قسمت های هر خانه ای محسوب میشود. نظافت دستشوی بر سلامت ساکنان منزل تاثیر گذار است از همین رو تمیزی و پاکیزگی این بخش از منزل برای نیروهای نظافتچی جردن اهمیت فراوانی دارد. امروزه در بیشتر منازل مناطق جردن و شمال تهران از توالت فرنگی استفاده میکنند و همین امر اهمیت پاکیزگی و تمیزی دستشوی را دو چندان میکند.

امروزه به دلیل استفاده روزانه از حمام توسط ساکنین منازل باعث شده است تا تمیزی هرچه بیشتر این قسمت از خانه بر سلامت افراد تاثیر فراوانی بگذارد و در نتیجه نیاز است تا حمام نیز به مانند دیگر قسمت های بهداشتی منزل به صورت دوره¬ای نظافت شود. شرکت نظافتی جردن این پاکیزگی و تمیزی را برای سرویس های بهداشتی و حمام شما در بسته نظافت منزل جردن به ارمقان می-آورد.

نظافت حیاط در منازل ویلایی توسط نظافتچی جردن

منطقه های شمالی تهران، همانند جردن دارای بافتی جدید با تعدد برج ها می باشد. البته هنوز هم خانه های ویلایی دو طبقه در برخی محله های جردن دیده میشود. همانطور که از معنای ویلایی بودن خانه برمی آید، این خانه ها اغلب شامل حیاط و استخر هستند که نیاز به نظافت دارند. بر همین اساس شرکت نظافتی جردن با استفاده از نیروهای مجرب نظافت حیاط در منازل ویلایی را به ارمغان می آورند.

پاک کردن شیشه پنجره های منزل

یکی دیگر از خدمات شرکت نظافتی ریزه کار، نظافت و شستشوی شیشه پنجره ها و درب های داخلی و خارجی منزل (همانند راهرو ها و … ) می باشد. نظافتچی های جردن با امکانات و تجهیزات مناسب برای شستشو و نظافت پنجره ها و شیشه ها به محل مورد نظر شما اعزام می شوند.

تمیز کردن دیوار در شرکت نظافت منزل جردن ریزه کار

آلودگی هایی که در هوای تهران وجود دارد و گرد و خاک هایی که گاهی به همراه بادها بلند میشوند، به مرور زمان بر روی دیوارها می نشینند و آنها را کثیف و سیاه میکنند. شستشوی دیوارها برای افراد اغلب کاری دشوار و زمانبر است. این کار زمانی دشواری خود را نشان میدهد که لازم به شستشوی کاغذ دیواری باشد.

همکاران ما در شرکت نظافتی ریزه کار در مورد نظافت منزل جردن ، با تمیز کردن و شستشوی دیوارهای داخلی منزل، راهرو و باقی قسمت های خانهی شما، کمترین زمان ممکن، آلودگی ها و کثیفی ها را از دیوارهایتان میزدایند.